keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Kännykän tyhjennys

En olekaan ennen tehnyt postausta kännykkäkuvista, joten nyt on sen vuoro. Kuvaan kännykällä paljon kaikkea sellaista, mihin en kamera kanssa kerkeä, joten sieltä löytyy paljon tilannekuvia sun muita sattumia. Postaukseen pääsee nyt kuvia ainakin vuoden takaa, ellei kauempaakin. Uusimmat on ihan viime päiviltä.

Tammikuulta 2015 

Bellan ja Kickyn koottuja ilmeitä :D


 Väsyny pieni koiranen luolassaan.



 Tikkis ja muutto

 Aina ei jaksa istua kauniisti :'DD



 Oltiin lähdössä pyöräilemään kesällä.

 Bellan mielipide uudesta takista.


 "Mä oon näääääin pitkä!"




 Bella seikkaili Helsingissä.

 Ruoka-aika.

 Pelottava keikkuva laituri.

 Taisin yrittää ottaa kuvaa punkista, joka Bellan kaulassa käveli, mutta se ei tainnut oikein onnistua.


 Kun Bellalle sanoo jotain.

 Sapuska kesältä.

 Bella on iloinen, kun ihminen tuli kotiin! :D

 Koira lapaslaatikossa ja pehmoponin turpa :D
 Taas toi poni. Bella: "kato mua, mä oon tässä!"

 "Niin mitä sanoit?"

 "Onko vielä pitkä matka?"


 Synttärisankari kakkuineen


 Kickyn kaunis hymy.



 Pakkasilla pitää pukeutua :D

 Ja lenkin jälkeen mennä peittoon lämmittelemään!



 Rannekepää



 Bella ja uusi nalle.

1 kommentti:

-Bella ja Bitti ovat omiani, Kicky ja Tuutikki ovat äitini
-Kuvaan Canon EOS 760D:llä ja 85mm f1.8, 50mm f1.8 ja 24mm f2.8 -objektiiveilla. Videoissa joskus käytössä Canon EOS 550D

Kiitos kommentistasi!
Kommenttisi tulee näkyviin, kunhan olen hyväksynyt sen.